یکی از راه‌های میان‌بر لاغری، استفاده از چای لاغری است که این روزها تبلیغات زیادی در تلویزیون برای آن انجام شده است. آیا واقعا این چای‌های به اصطلاح چربی‌سوز که به ادعای تولیدکنندگانشان گیاهی هستند و هیچ عارضه‌ای ندارند، چربی‌های اضافه بدن را از بین می‌برند؟!

چند وقتی بود به فکر کم کردن وزن بودم، اما چون به پسرم شیر می‌دادم، نمی‌خواستم رژیم بگیرم، راستش را بخواهید وقت ورزش هم نداشتم، یکی از دوستانم از چای لاغری استفاده کرده بود و می‌گفت چون گیاهی است، ضرری ندارد. اتفاقا چند روز پیش در برنامه خانواده نیز تبلیغ چای لاغری را دیده بودم. کارشناس شرکت تولیدکننده چای توضیح می‌داد اگر به‌طور مداوم از این چای استفاده کنید، در عرض یک‌ ماه ۳ تا ۷ کیلوگرم لاغر می‌شوید و علاوه بر لاغری، کلسترول و باکتری‌های مضر بدنتان نیز کاهش پیدا می‌کند، بعد هم کلی از خواص چای لاغری‌شان گفت! قبلا شنیده بودم که چای سبز خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد و تا حدودی لاغر می‌کند، اما نه آنکه نسخه‌ای باشد برای چاقی. حالا این ادعاها واقعا حقیقت دارند؟ شاید این سوال، سوال شما هم باشد.

برای ادامه مطلب در شوکوباکس همراه باشید...

شوکوباکساولینفروشگاهحقیقی ومجازیمواد غذایی خارجی(شکلات،پاستیل،قهوه،چای)،عروسک،هدیه آماده و لوازم تزئینی| ارسال رایگان به سراسرتهران | ارسال سریع به سراسرکشور

وبسایت         www.shokobox.ir

تلگرام          telegram.me/shokobox

اینستاگرام        instagram.com/shokobox.ir

تلفن             02126769508 - 02126769182