شکلات دوس داشتنی

معرفی طعم حقیقی شکلات و قهوه و پاستیل :)

شکلات دوس داشتنی

معرفی طعم حقیقی شکلات و قهوه و پاستیل :)

شکلات تخته ای با مغز توت فرنگی

سلام  یه کلیپ خوشمزه ببینید از سایت شوکوباکس و یه شکلات تخته ای مغزدار خوشمزه درست کنید 


لینک تماشا و دانلود کلیپ رو اینجا گذاشتم 

هوای...


تو را هوای به آغوش من رسیدن نیست

وگرنه فاصله ی ما

هنوز یک قدم است...


فاضل نظری

گربه نوتلایی


خوشحال کردن بچه ها زیاد سخت نیست  


فقط با یه کم نوتلا و یه کم میوه و ... مقدار زیادی عشق 

شناخت M&M

یه مقاله کوتاه بخونید از سایت شوکوباکس و با دراژه های عاااالی ام اند ام آشنا بشین 



سال ۱۹۳۰ که مصادف بود با جنگ داخلی اسپانیا، فکری به ذهن پسر موسس کارخانه مارس رسید. وقتی فارست دید که سربازان شکلات‌های گلوله‌ای شکل که یک پوسته سخت برای جلوگیری از آب شدن شکلات دارد می‌خورند به فکرش رسید که خودش از این روش استفاده کند. مارس امتیاز تولید این نوع شکلات به روش خودش را ۳ مارس ۱۹۴۱ برای خودش ثبت کرد. این شرکت اول با نام «ام‌اندام با مسولیت محدود (M&M Limited)» به ثبت رسید. این دو «ام» بر اساس حرف اول نام فامیلی مارس و حرف اول نام فامیلی پسر کارخانه شکلات هرشیز «بروس موری» (که ۲۰ درصد سهام شرکت متعلق به او بود) هستند.

ام‌اندام شکلات‌های دکمه ای شکلی هستند که توسط الکس هالیمی در یک کارخانه ی شیرینی امریکایی در سال ۱۹۴۱ (مارس) تولید شد و شروع به کار کرد که در حال حاظر به بیشتر از ۱۰۰ کشور جهان فروخته می‌شود.

بر روی هر یک از این شکلات‌های دکمه‌ای یک حرف حک شده است. طعم‌های بسیار مختلفی دارد که این تنوع طعم شامل شیر شکلاتی، شکلات تلخ، شکلات نعنایی، بادام زمینی، بادام، پرتقالی شکلاتی، نارگیلی، گیلاس وحشی، دارچین، رزبری، کره بادام زمینی نمکی است. البته این تنوع فقط شامل این مزه‌ها نمیشود بلکه تنوع زیادی در رنگ بندی این شکلات‌ها نیز وجود دارد که بعضی از آنها سالانه تغییر می‌کنند.


اگه همین الااان دلتون دراژه ی M&M خواست میتونید راحت و سریع از سایت شوکوباکس سفارش بدین تا با ارسال رایگان به دستتون برسه 

پنکیک شکلاتی


شروع یه هفته ی شیرین با یه پنکیک شکلاتی آسون و سریع 

لینک ویدیو رو از سایت شوکوباکس برداشتم و اینجا براتون گذاشتم