مطالعات مختلف به این نکته اشاره داشته اند، افرادی که چای می نوشند، احتمال کمتری دارد به سرطان های پوست، پستان، و پروستات مبتلا شوند.

خوردن چای یا قهوه | چای و قهوه جزء نوشیدنی های گرم هستند که هر دوی آن ها می توانند خستگی روزانه شما را کاهش دهند و هرکدام طرفداران خود را دارند.اما به راستی خوردن کدام یک از آن ها برای شما مفید تر است و بین دو راهی خوردن چای یا قهوه باید کدام را انتخاب کنیم.

چای و قهوه دو نوشیدنی محبوب در جهان هستند. آژانس بین المللی پژوهش درباره سرطان از مجموعه های وابسته به سازمان جهانی بهداشت اخیرا قهوه را از فهرست مواد مشکوک به سرطان زا بودن خارج کرده و برخی پژوهش ها نشان داده اند این نوشیدنی می تواند به پیشگیری از عود سرطان روده بزرگ پس از درمان کمک کند. همچنین، مطالعات دیگر نشان داده اند نوشیدن قهوه ممکن است در پیشگیری از بیماریهای آلزایمر و پارکینسون موثر باشد.


برای ادامه مطلب در شوکوباکس همراه باشید...

شوکوباکساولینفروشگاهحقیقی ومجازیمواد غذایی خارجی(شکلات،پاستیل،قهوه،چای)،عروسک،هدیه آماده و لوازم تزئینی| ارسال رایگان به سراسرتهران | ارسال سریع به سراسرکشور

وبسایت         www.shokobox.ir

تلگرام          telegram.me/shokobox

اینستاگرام        instagram.com/shokobox.ir

تلفن             02126769508 - 02126769182 


برای سلامتی قهوه بخوریم یا چای,بین نوشیدنی گرم چای را برای نوشیدن انتخاب کنیم یا قهوه؟,چای,چای بنوشیم یا قهوه,چای و قهوه,خوردن چای یا قهوه,خوردن چای یا قهوه کدام بهتر است,دیابت,سلامت,سلامت انسان,قهوه,قهوه بخوریم یا چای,کاهش سرطان,کاهش سرطان پوست,کاهش وزن,نوشیدنی گرم,نوشیدنی گرم چای