شکلات دوس داشتنی

معرفی طعم حقیقی شکلات و قهوه و پاستیل :)

شکلات دوس داشتنی

معرفی طعم حقیقی شکلات و قهوه و پاستیل :)

داستان موفقیت «نوتلا»؛ قهرمان صبحانه!

تولید نوتلا در بیش از۱۶ کارخانه از ایتالیا، آلمان، بلژیک، استرالیا، کانادا و برزیل گرفته تا هند، روسیه، آمریکا، ترکیه، آرژانتین، اکوادور و پورتوریکو؛ این محصول را به “قهرمان صبحانه” جهان مبدل کرده است.

روزهای گرسنگی پس از پایان جنگ جهانی دوم، دوران بسیار سختی برای ساکنان اروپا ایجاد کرده بود. کشورها و اداره کنندگان آنها همچنان درگیر مسائل مربوط به این رویداد تلخ بودند و شهروندان باید تاوان آن را با از دست دادن عزیزان، آوارگی و گرسنگی می پرداختند.

در چنین شرایطی یک نانوای جوان ایتالیایی که تبحری خاص در پخت انواع شیرینی داشت ایده ای را در ذهن خود پرورش می داد که در آینده زمینه ساز یکی از خوش طعم ترین های سفره صبحانه در تمام جهان شد. پیِترو فررو مقدار کمی از شکلات را با نسبت به مراتب بیشتر پودر فندق -و چند افزودنی دیگر دارای اهمیت کمتر- مخلوط کرده و فرمولی را ایجاد کرد که علاوه بر طعم عالی، از انرژی بالایی نیز برخوردار بود.

راز موفقیت پیترو را علاوه بر طعم خاص باید در همین ایده ترکیبی وی برای تهیه کرم شکلات فندقی جستجو کرد زیرا در آن روزها شکلات بسیار گران قیمت و حتی لوکس بود و هر کسی قدرت خرید آن را نداشت اما ترکیب میزان کمی از شکلات با حجم بیشتری از فندق، ایده ای بی نظیر برای خانواده فررو محسوب می شد.

ظاهرا پیترو تنها فرد خلاق و فعال خانواده فررو نبود، پس از فریرو بزرگ نوبت به میکله رسید، کسی که از سال ها همراهی پدر آموزه های فراوانی را اندوخته و آماده آن بود تا مسیر موفقیت و طعم شکلات فندقی را کاملا برهم منطبق کند.

در رابطه با میکله فررو می گویند او بیش از آنکه همانند پدرش یک نانوا و شیرینی پز باشد؛ یک تاجر به دنیا آمده بود و این همان چیزی است که خانواده فررو بدان نیاز داشتند. میکله در سال ۱۹۶۳ دست به تغییراتی اساسی در تجارت خانوادگی فرروها زد. اولین کار، شناسایی نامی جذاب تر و البته اختصاصی تر برای محصول تولیدی بود. در این زمان نام آشنای “نوتلا” با توافق تمامی اعضای خانواده فررو بوجود آمد.


برای ادامه مطلب در شوکوباکس همراه باشید...

شوکوباکساولینفروشگاهحقیقی ومجازیمواد غذایی خارجی(شکلات،پاستیل،قهوه،چای)،عروسک،هدیه آماده و لوازم تزئینی| ارسال رایگان به سراسرتهران | ارسال سریع به سراسرکشور

وبسایت         www.shokobox.ir

تلگرام          telegram.me/shokobox

اینستاگرام        instagram.com/shokobox.ir

تلفن             02126769508 - 02126769182 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.